بنت الباشا العميد تستخدم عصا كهربائية فى وجه المارة فى الشارع هى دى مصر ياسوزى

Comments

باقول لك ايه يا كريم
الفيديو ده عبارة عن خناقة عادية جدا في الشارع انا باشوف منها كتير وانا رايحة وانا جاية والعيال بيمسكوا لبعض شوم اوسخ من كده وبيشتموا بعض اكتر من كده
اللي صور الفيديو صوره عشان هي بنت
لو كان راجل اللي عمل كده ما كانش اتصور
اما انها تمسك التليفون وتقول ابويا ظابط والكلام الهبل ده
اللي ابوها ظابط بتتصل بيه وبييجي على طول مش محتاجة تقول ابويا ابويا ولو كنت راجل راضع من بز امك خليك واقف

ده كلام واحدة بتقول اي كلام عشان تخوفه
وهي اصلا دفعت له الفلوس وهو كان نازل يضربها
ودافعت عن نفسها
عشان بنت بقى دافعت عن نفسها كفرت
ولو كان راجل كان يبقى من حقه
Anonymous said…
لا طبعا
الفيديو اتصور علشان دي بتحتمي بضابط شرطة كبير
وكمان معاها عصاية كهربائية ودة سلاح ميري
بلاش تدليس مين قال ان الشباب في الشارع معاهم عصا كهربائية
وكيف يتم الحصول عليها ان لم يكن من ضابط شرطة
المهم اننا نبطل نغير الحقائق ونبطل نكذب
ثم من قال ان الراجل كان نازل يضربها
ثم كل واحد يخبط عربية اللي ماش اماه ثم يعتذر ويقول انا ابن ظابط ولو كنت شارب من بز امك خليك واقف
ثم وقبل كل شيئ من سب الذات الالاهية في الشارع وعلى مسمع من الناس مال الاله ومال البشر
لو كانت في صعيد مصر لضربت هي وابيها حتى الموت