Tuesday, June 15, 2010

صور للشهيد الذى تحول الى تاجر مخدرات وقريبا انتظروا اتهام عائلته بالتجسس

هذه هى مجموعة صور لشهيد التعذيب فى الاسكندرية خالد سعيد والذى تحول ببيان وزارة الداخلية الى تاجر مخدرات وسارق ومطلوب فى قضايا سرقة وتحرش وهروب من الجيش واعتقد اننا قريبا سنرى بيان اخر يتهم عائلته بالتجسس لصالح امريكا بما ان اغلب عائلته فى امريكا ويمكن نلاقيهم متهمين بالتجسس للموساد الاسرائيلى مهو كل حاجة مع نظام مبارك بقت ممكنة فالانتخابات نزيهة رغم فضائح التزوير والتنمية ترتفع رغم ان الشعب يموت فقرا والمرتبات فى اذدياد رغم ان مرتب موظف الحكومة لا يكاد يكفى قوت يوم واحد اذا اراد ان يعيش كأنسان والشعب ينعم بالحرية رغم ان الاف خلف السجون بتهمه التعبير عن رأيهم ومنهم مسعد أبو فجر وكريم عامر واعضاء جماعة الاخوان المسلمين ومعبر رفح مفتوح رغم ان القافلة المصرية التى انطلقت الجمعة الماضية لم تستطيع الدخول .
كل شىء فى هذا البلد مع هذا النظام الذى لم يعد يستحى اصبح ممكنا
ننشر هذه الصور
لعل وزارة الداخلية بعدما ترى صور تاجر المخدرات وعائلته

تعلن انها كانت تكذب ولكن مين ، المثل المصرى بيقول "موت ياحمار"
اليكم الصور

صورة لتاجر المخدرات ومطالبة لمقاطعة البانجو والحشيش





دى والدة خالد تاجر المخدرات ويمكن هى كمان تكون الراس الكبيرة فى التجارة حتى شوفوا نظرتها عاملة زى نظرات الجواسيس او تجار المخدرات والاكثر شبه الراجل الكبير فى افلام المخدرات بالسينما الابيض واسود



ودى صور لاسرته اللى بردة ممكن يكونوا بيشاركوا فى تجارة المخدرات معاه ويمكن يكونوا هما كمان مطلوبين فى قضايا سرقة ونصب ويمكن تجسس ولو بصيتوا لشكلهم يوضح انهم عائلة من معتادى الاجرام





صورة لتاجر المخدرات وهو يربى قطة وعلى فكرة القطة دى ممكن تكون الى بتراقب الجو او يمكن يكون فى بطنها الحشيش اللى بيتاجر فيه خالد حتى شوفوا نظرته زى نظرة ريا وسكينه مهو بعد بيان وزارة الداخلية كل حاجة بقت ممكن